Tuesday 21 June 2011

Alhamdulillah

Tidur sakan semalam. Masih dikurniakan umur panjang hari ini. Alhamdulillah. Andai semalam aku pejamkan mata, dan tidak bangun-bangun lagi, ahh, masih banyak tanggungjawab yang belum aku selesaikan. Terasa menyesalnya kerana mempersia-siakan masa. Berikan aku 5 minit saja cukuplah, hidupkan aku kembalai, kerana pertamanya, aku mahu mendengar suara orang-orang yang aku sayangi. 5 minit, cukupkah? Sedangkan terlalu ramai orang-orang yang aku sayang. Membilang dengan jari. Berikan aku hidup. Aku mahu menebus segalanya. Setiap hari aku mahu ungkapkan betapa aku menyayangi mereka. Aku mahu mengisi setiap saat masa yang berlalu dengan tugasan yang bermaanfaat untuk duniawi dan uhkrawi. Cukuplah catatan pendek ini, aku mahu mulakannya dari saat ini juga.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger